IIR Magyarország

Minőség a gyógyszeriparban    KártyaPiac 2017    kft   Átfogó energiapiaci ismeretek   Workflow

 
 

.

IT, Telekommunikáció

Idén fókuszban:

  • Világtrendek a tesztelésben, 2017 kihívásai és a jövő tesztelése
  • Autonóm járművek fejlesztése, tesztelése
  • Ötödik generációs mobilhálózatok (5G) az IoT szolgálatában
  • Tesztautomatizálás - Előnyök és buktatók Cloud környezetben
  • Mobiltesztelési technikák, mobil alkalmazások automata tesztelése
  • Telco Cloud – Miben más? Hogyan kell tesztelni? Miben segít?
  • Tesztelési folyamat fejlesztése a folyamatmodellezés bevezetésével és a tesztelési eszköztár bővítésével
  • Project vs. Line
  • Agilis tesztelés kihívásai
  • DevOps – technológiája és technikái
  • Risk Based Testing - Teszt stratégia az agilis világban

Szakmai együttműködő partnerünk: Hungarian Testing Board

Hungarian Testing Board

Rendezvény kezdete: 2017. Május 23. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Május 24. 17:00
Részvételi díj: 239.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. április 21.

Felszakadozik a felhőzet?! – A felhőben tárolás kihívásaiManapság már szinte nincs olyan vállalat, amely nem használna valamilyen felhő megoldást.

Egyes vállalatok kitették CRM, Sales támogató, vagy éppen levelezőrendszerüket is felhőbe.

Ami jelenleg kérdésként fogalmazódik meg a cégvezetés részéről, hogy Publikus, Private Felhőt használjanak-e, vagy csupán erőforrást, távkapacitást béreljenek , illetve, hogy mely vállalati folyamatot érdemes felhőbe tenni?

Rendezvényünkön bemutatjuk a felhő bevezetésének folyamatát a döntést megelőző és azt követő teendőket, hogy milyen költséghaszon elemzést célszerű végezni - a felhő megtérülése kapcsán a bevezetést megelőzően, valamint azt is, hogy „Milyen felhőszolgáltatást válasszunk? – a szállítói függés csökkentése” érdekében akár egylevelezőrendszer díjemelése kapcsán, vagy egy eddig ingyenes szolgáltatás fizetőssé tétele esetében.

Mindemellett a szerződéses keretek - a felhő jogi szabályozása is kiemelt helyet foglal el a tematikában, így nagy hangsúlyt fordítunk azon kérdés megválaszolására, hogy „Miért fontos, hogy a tender kiírása előtt legyen megírva a szerződés?”, valamint „Milyen fizikai adatbiztonság van a felhőben?” és „Milyen rendszereket és milyen módon lehet felköltöztetni felhőbe?”,tekintettel arra, hogy még mindigszámos bizonytalanság és pontatlanság kíséri a felhőbe költözés folyamatát az adatvédelem és IT biztonság kapcsán is.

Külön kiemeljük a felhő és GDPR esetében az egyetemleges felelősség kérdésétés az EU-n kívüli adattárolás aggályait, továbbá bemutatjuk azt is, hogy„Milyen módon lehet auditálni a felhőszolgáltatót?”

Idén január elején jelent meg az MNB részéről az az ajánlás, amely a „Pénzintézeti Felhő” feltételrendszerét határozza meg, de itt kell megjegyezni, hogy az ebben foglaltak más szektorbeli vállalatok számára is hasznosíthatóak, továbbá rendezvényünkön bemutatjuk a felhő technológia és adatmigráció kihívásait is.

Többek között ezeket a megváltozott környezeti és gazdasági viszonyokat veszi sorra rendezvényünk vállalati ESETTANULMÁNYOK hatósági, hivatali, szolgáltatói előadások által választ keresve a felvetett kérdésekre.

Konferenciánk szektorsemleges rendezvény, hiszen minden szektorból vannak olyan megoldások, megvalósult projektek, amelyek más piaci szereplők számára is hasznos információkkal szolgálnak, és hozzáadott értéket nyújtanak.

Rendezvény kezdete: 2017. Június 14. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Június 14. 17:00
Részvételi díj: 99.000 HUF+ÁFA
Speciális ár:

1 fő: 99.000. Ft + áfa

2 fő: 169.000. Ft + áfa

3 fő: 199.000. Ft + áfa

Abban a szakmában, ahol a legfőbb érték az emberek fejében van, ott az emberekhez való viszonyulásésa velük valóbánásmóda siker kulcsa, legyünk bármelyik oldalán is egy projektnek. Fontosnak tartjuk hogy a projektmenedzserek ne úgy tekintsenek a projektekre, hogy győzni akarnak, hanem az tekintsék sikernek, ha mindenki nyer. A beszállító oldalán elvileg természetes, hogy a siker azt jelenti, hogy az ügyfél elégedett, bár sokszor ez is elhomályosul a "legyen a projekt nyereséges" cél mögött, ugyanakkor a megrendelői oldalon is épp ennyire fontos, hogy a közös győzelem jelentse a sikert.

A projekt egyes fázisai során számtalan buktatóval találkozunk, amik próbára teszik a projektmenedzsereket. A tréning során az egyes projekt fázisok kihívásait, kockázatait vesszük sorra az ajánlati fázistól kezdve egészen projekt lezárásáig/ értékeléséig, és ezekre hathatós megoldásokat kínálunk. Hogy hogyan hozhatjuk létre a megfelelő bizalmi légkört és hogyan tudjuk ezt megtartani? Mondhatjuk-e valamire, hogy nem tudom? Hogyan ismerjük fel és hangosítsuk ki a kritikus problémákat a projekt során? Hogyan készüljünk fel a negatív érzelmekre és hogyan kezeljük őket? Hogyan előzzük meg vagy ha már kialakult, hogyan kezeljük a konfliktusokat?

Valljuk, hogy a projektek sikere nagyrésztattól függ, hogy a projektmenedzser képes-e valóban vezető kéntműködni, azaz

  • kialakítani és megtartani a működéshez szükséges bizalmi szintet
  • a projekttagok motiváltsági fokának és képességének megfelelően kiosztani a feladatokat ,
  • világosan kommunikálni, és konstruktív, előremutató visszajelzéseket adni másoknak,
  • elkötelezetté tenni a projekttagokat , és fenntartani a motivációjukat.
Rendezvény kezdete: 2017. Június 19. 9:00
Rendezvény vége: 2017. Június 20. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. május 5.
Helyszín: Courtyard by Marriott Budapest City Center
IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.