IIR Magyarország

Bankszektor    PSD2    Enkon   IoT   Ipar 4.0

 
 

.

IT, Telekommunikáció

A konferencia kiemelt témái:

  • Mi is tulajdonképpen az IoT?
  • Hogyan alakítja át életünket az IoT?
  • Megvalósítható IoT üzleti szempontból - esettanulmány
  • Az IoT eszközök elektronikus hitelessége
  • Autonóm járművek
  • Gépi adat és gépi tanulás: Mit adhat a mesterséges intelligencia a hálózatba kapcsolt eszközöknek?
  • Áruk és szállító eszközök követése IoT eszközök segítségével

Együttműködő partnerünk:

Grape

Médiapartnereink:

Computerworld

 

Elektronet

Rendezvény kezdete: 2017. December 05. 9:00
Rendezvény vége: 2017. December 05. 17:00
Részvételi díj: 99.000 HUF+ÁFA
Speciális ár:

Kedvezményes részvételi díjak:

1 résztvevő: 99.000 Ft + áfa

2 résztvevő: 169.000 Ft + áfa

3 résztvevő: 199.000 Ft + áfa

Minőségbiztosítási és folyamatfejlesztési lehetőségek & gyakorlati megvalósításuk

Főbb témakörök:

  • A szoftverminőség-biztosítás megközelítései – Hogyan változik a QA?
  • A minőségbiztosítás és a tesztelés kapcsolata; Minőségbiztosítás és fejlesztés kapcsolata
  • Szoftverminőségi modellek és szabványok
  • Egyes fejlesztési folyamatokhoz kapcsolódó QA folyamatok
  • Termék és process QA - Fókuszban a folyamatok minőségbiztosítása
  • Quality Assurance-ból Quality Management
  • Szoftver-minőségbiztosítás központosítása és kiszervezése
  • Tesztelés a Cloud-ban

Akiktől már biztosan tanulhat:

  • Bánki Orsolya, Quality Management csoport vezető, Magyar Telekom Nyrt.
  • Bolla Dávid, Verification Engineer, Ericsson
  • Csákó Tamás, Chief Software Testing Engineer, Head of QA Department Szeged, EPAM Systems
  • Dr. Horváth Zsolt, ügyvezető igazgató, INFOBIZ Kft.
  • Ignácz Lívia, QA Manager, Magyar Telekom Nyrt.
  • Iván József, Software Testing Team Leader/Lead Software Testing Engineer, EPAM Systems
  • Kérdő Attila, Software Quality Management Service Line Director, Mortoff
  • Szenfner János, QA Manager, XAPT

 

Rendezvény kezdete: 2017. December 13. 9:00
Rendezvény vége: 2017. December 14. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. október 27.

Kedvezményes Részvételi Díj

Az ügyfelek először a helpdesk-en/service desk-en keresztül ítélik meg a vállalatot!

Ez az a tény, amiről nagyon sokszor elfelejtkezünk, pedig köztudott, hogy amikor egy ügyfél betelefonál a helpdesk-hez, akkor olyan problémával fordul az ügyintézőhöz, aminél fontos, hogy azonnal, vagy nagyon rövid időn belül megoldódjon, vagy elintéződjön.
Mindemellett az is meghatározó, hogy szakmailag illetékes, kompetens kollegával tudjon beszélni az ügyfél, valamint legalább ennyire releváns, hogy adott esetben a helpdesk-es kollega tudjon fordítani a beszélgetés hangvételén és ne ugyanolyan „idegesen” tegye le a telefont a telefonáló, mint amilyen a hívás kezdetekor volt.

Szemináriumunk első napján vállalati ESETTANULMÁNYOK alapján tapasztalati gyakorlati példákon keresztül kerülnek bemutatásra mindazon témakörök és kérdések, amelyek meghatározzák a helpdesk/service desk napi munkáját, kihívások elé állítják az ezen a területen dolgozó kollegákat többek között azt, hogy Milyen elvárások vannak a helpdesk-es kollegákkal szemben?”, továbbá, hogy „Milyen jellegű személyiségjegyek fontosak ebben a pozícióban?”, „Mennyire lehet egy folyamatot automatizálni? Melyik folyamatot lehet, és melyiket nem?”, valamint választ keresünk arra is, hogy„Milyen típusú, milyen irányba történő beszámolóik vannak?”, és egyáltalán „Miként fogjunk hozzá reggel a munkához?”

A szeminárium második napján pedig interaktív tréning keretében helyzetgyakorlatok, szituációs gyakorlatok által nyújtunk megoldási lehetőségeket a kommunikáció, problémakezelés, konfliktuskezelés és stresszkezelés kihívásaira, többek között azokra a kérdésekre is, hogy „Miért eredményezhet flusztrációt, információvesztést a nem megfelelő kommunikáció? és „Milyen módon illeszthető az asszertivitás, mint kommunikációs eszköz a helpdesk munkájába?”

Rendezvényünk szektorsemleges rendezvény, hiszen minden szektorból vannak olyan megoldások, megvalósult projektek, amelyek más piaci szereplők számára is hasznos információkkal szolgálnak, és hozzáadott értéket nyújtanak.

 

Rendezvény kezdete: 2017. December 14. 9:00
Rendezvény vége: 2017. December 15. 17:00
Részvételi díj: 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. október 27.

Fókuszban:

  • Licenc beszerzés tervezése
  • Hogyan harmonizálható a gazdaságosság és hatékonyság a szoftver vásárlás során?
  • Hogyan kaphatok reális képet a szoftverek kihasználtságáról?
  • Hatékony szoftvernyilvántartás kezelése
  • Software Broker – használt szoftver kereskedelem
  • A nyílt forráskódú szoftverlicencelés sajátosságai, valamint jelentősége és nehézségei vállalati környezetben
  • Meglévő szoftverberuházások felhasználása a felhőben
  • SAM- és License Agreement
  • Szoftverek auditálása
  • Szoftverlicenc audit a hatóság szemszögéből - Best practicek az ellenőrzéskor

Szakembereink között:

  • Almási Gyula, főosztályvezető-helyettes, Nemzeti Adó- és Vámhivatal
  • Arató Árpád, ügyvezető igazgató, Licence Professional Kft.
  • Berecz Zoltán, kereskedelmi igazgató, IPR-Insights Licence Consulting
  • Czene Tamás, ügyvezető, Redbridge Consulting Kft.
  • dr. Horváth Katalin, partner, Sár és Társai Ügyvédi Iroda
  • Repkényi Balázs, vezető tanácsadó, IPR-Insights License Consulting
  • dr. Rogányi Dániel, licencelési tanácsadó, IPR-Insights License Consulting
  • Tóth Zsolt, Manager, Delaware Consulting
  • Vincze Tibor, licencelési tanácsadó, IPR-Insights License Consulting
Rendezvény kezdete: 2018. Február 07. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Február 08. 17:00
Rendezvény ára: 249.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 219.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2017. december 22.
Helyszín: K+K Hotel Opera

A konferencia és a workshop kiemelt témái:

  • A BI terület helyzete a világban és Magyarországon – Ég és föld a különbség?
  • Machine learning a gyakorlatban – esettanulmány
  • Cloud BI vs. On-premise megoldások
  • Adatvagyon, BIG DATA, IoT
  • Önkiszolgáló BI kialakítása nagyvállalati környezetben
  • Hol tart Európa és Magyarország az adatgazdaság megvalósításában?
  • Open source vs. „nagy” BI rendszerek
  • Vizualizáció – középpontban a felhasználó
  • GDPR és más jogi vonatkozások
  • BI szakemberek toborzása, kiválasztása és oktatása
  • Hogyan változtathatja meg egy cég működését a BI rendszerek használata?
  • Az adatbányászat jogi kérdései
  • Az adatok szerepe a marketingkampányok kialakításában
  • Ügyfélmegtartási praktikák
  • A Facebook és egyéb adatgyűjtő felületek marketingkampányokhoz való használhatósága
Rendezvény kezdete: 2018. Február 20. 9:00
Rendezvény vége: 2018. Február 21. 17:00
Rendezvény ára: 169.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár: 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő: 2018. január 5.
Speciális ár: Kedvezményes regisztráció díj 2018. január 5-ig:

Konferencia: 79.000 Ft + áfa / fő
Workshop: 79.000 Ft + áfa / fő
Konferencia + Workshop: 129.000 Ft + áfa / fő

Regisztrációs díj 2018. január 6-tól:

Konferencia: 99.000 Ft + áfa / fő
Workshop: 99.000 Ft + áfa / fő
Konferencia + Workshop: 149.000 Ft + áfa / fő

BI megoldásokat szolgáltató, tanácsadó vállalatok:

Konferencia: 149.000 Ft + áfa / fő
Workshop: 149.000 Ft + áfa / fő
Konferencia + Workshop: 199.000 Ft + áfa / fő

Regisztrációs díj 2018. január 6-tól:

Konferencia: 169.000 Ft + áfa / fő
Workshop: 169.000 Ft + áfa / fő
Konferencia + Workshop: 219.000 Ft + áfa / fő

IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.