E-közigazgatás 2023    Flottamenedzsment ősz    Kollégából felettes   Dokumentumkezelés   Regulatory

 

Certified Bankkártya termékmenedzser képzés

Bevezető

A kurzus a bankkártya termékmenedzsment területen dolgozó szakembereknek kíván szakértői szintű, rendszerszemléletű és egyben gyakorlati jellegű, átfogó képzést biztosítani, immár második alkalommal.

Felöleli az összes olyan területet és témát, amellyel egy bankkártya termékmenedzser vagy bankkártya munkatárs operatív szintű napi munkája során találkozhat (termékportfólió-tervezés, kibocsátási-, elszámolási- és tranzakciós folyamatok, szabályozási környezet, IT háttér és biztonság, bankkártya marketing, piacelemzés és értékesítés, kártyapiaci innovációk lehetőségei) és a gyakorlatba azonnal átültethető megoldásokat kínál.

Miért érdemes részt vennie a képzésen?

… mert az átfogó, szakértői szintű program felöleli az összes olyan területet és témát, amellyel egy bankkártya termékmenedzser napi operatív munkája során találkozhat,

… mert gyakorlati megoldásokat és támogatást nyújt ahhoz, hogy Ön még inkább megfeleljen a pozíciójából adódó sokféle elvárásnak és a folyamatosan változó piaci trendeknek,

… mert lehetősége nyílik az információ- és tapasztalatcserére a terület kiemelkedő gyakorlati szakembereivel:

Előadók

  • Bakonyi András, kártya vezető, Lakossági Üzletág, Raiffeisen Bank Zrt.
  • Balogh Krisztina, Főosztályvezető, IT Elektronikus Csatornák és Kártyarendszerek Fejlesztési Főosztály, OTP Bank Nyrt.
  • dr. Braun Csaba, független szaktanácsadó
  • Bodó Barbara, Osztályvezető, Bankkártya Operációs Igazgatóság/ Kártyamenedzsment Osztály, Erste Bank Hungary Zrt
  • Homa Péter, ügyvezető, Bankkártya Kft.
  • Szeip Attila, szenior termékmenedzser, Bankkártya termékmenedzsment osztály, K&H Bank Zrt.
  • Tisza István, osztályvezető, Magyar Kártya Zrt.
  • Weissmüller Gábor, CSIS Central European Cluster Investigation Head, Citibank Europe plc Magyarországi Fióktelepe

Kinek ajánljuk?

Képzésünk szólni kíván:

  • Bankok, takarékszövetkezetek bankkártya termékmenedzsereihez, referenseihez, előadóihoz és szakértőihez, bankkártya ellenőrökhöz, koordinátorokhoz, bankkártya operációs-és projektvezetőkhöz,
  • Banki munkatársak, akik újonnan kerültek kapcsolatba a szakterülettel vagy pozícióval és szeretnének szakismeretet szerezni; vagy hasonló pozícióba keresnek munkatársat,
  • Kártyaüzletág-, hitelüzletág vezetőkhöz és vezető munkatársakhoz,
  • Bankkártya üzletágban érintett üzleti-, termék- és szolgáltatásfejlesztési vezetőkhöz és vezető munkatársakhoz,
  • Bankkártya területhez kapcsolódó informatikai rendszerfejlesztőkhöz, folyamatgazdákhoz és IT biztonsági szakemberekhez, fraud és chargeback terület munkatársaihoz
  • Bankkártya és pénztári szolgáltatási munkatársakhoz, elszámolás- és fizetésforgalmi munkatársakhoz
  • Bankkártya reklamációs osztályok vezetőihez és munkatársaihoz, ügyfélkapcsolati és marketing területen dolgozó munkatársakhoz

1.nap

Rendszerszemlélet és gyakorlat a bankkártya termékmenedzsment szakterületén

1. nap, 2015. szeptember 22. - 9.00-18.00

9.00 – 10.40

Bankkártya piacról általában – termék, üzleti modell és szabályozási környezet

  • - Termékek és eszközök, üzleti modell (bevételek és kiadások)
    • - kibocsátói oldal
    • - elfogadói oldal
  • - Piaci szereplők - nemzetközi kártyatársaságok, bankok, szolgáltatók, állam
  • - Egy tranzakció menete (autorizáció, klíring és elszámolás)
  • - Szabályozási környezet (SEPA, PSD, hazai jogszabályok, fogyasztóvédelem)

Előadó: dr. Braun Csaba, független szaktanácsadó

10.40 – 11.00 Kávészünet

11.00 – 13.00

Új lehetőségek a bankkártya, mint eszköz használatában

A kártyapiac a közel- és távoljövőben – a chiptől a contactless kártyáig és azzal a mobilfizetésig

  • - A chipes technológia hatása a bankkártya termékekre és a tranzakciók dinamikájára
    • - SEPA és hatásai
    • - Hogyan jut el az információ a kereskedőhöz és az ügyfélhez?
  • - A contactless kártya és az NFC technológia
    • - Mi mit jelent a kártyára nézve? – technológia
    • - Mit kellett tenni ahhoz, hogy létrejöjjön egy c’tless kártya?
    • - Mi mit jelent a kártya használatára nézve? – üzleti és piaci paraméterek
  • - Mobilfizetési trendek, mobil(lal) fizetés rendszerezése
    • - Hazai és külföldi mobil(lal) fizetés - trendek

Előadó: Szeip Attila, szenior termékmenedzser, Bankkártya termékmenedzsment osztály, K&H Bank Zrt.

13.00 – 13.45 Ebédszünet

13.45 – 15.40

Együttműködés a kártyatársaságokkal - Hogyan menedzselhető a leghatékonyabban?

  • - A kártyatársaságok szerepe a rendszerben, általános áttekintés
  • - Hogyan történik egy kártyatermék kialakítása a kártyatársaságoknál
  • - A bankkártyás tranzakció menete (online autorizáció a kártyatársaság rendszerein keresztül, a kártyatársasági elszámolási rend működése)
  • - Reklamációkezelés (chargeback), fraud monitoring a kártyatársaságok szempontjából
  • - Kártyatársasági működési szabályzatok, díjak
  • - Kártyatársasági megfelelés (certifikációs folyamatok, compliance programok, adatszolgáltatás)

Előadó: Bodó Barbara, Osztályvezető, Bankkártya Operációs Igazgatóság/ Kártyamenedzsment Osztály, Erste Bank Hungary Zrt

15.40 – 16.00 Kávészünet

16.00 – 18.00

Kártyával való visszaélések – fraud management

  • - Visszaélések fajtái (ATM használata során felmerülhető csalások, hitelkártyacsalások, visszaélések kártyás vásárláskor – Card Not Present, az on-line bankolás biztonsága)
  • - Mire kell figyelni a bank kártyaosztályán dolgozónak?
  • - Mitől gyanús egy tranzakció? Hogyan kell monitorozni? Milyen jelentési kötelezettségek vannak és ki felé, ha már fény derül a csalásra?
  • - Milyen változást hozott a csipesedés?

Előadó: Weissmüller Gábor, CSIS Central European Cluster Investigation Head, Citibank Europe plc Magyarországi Fióktelepe

2.nap

08:30-08:50 Regisztráció

08:50-09:00 Köszöntő

09.00 – 10.40

Bankkártya termékmenedzser szerepe a PCI DSS megfelelés folyamatában

  • - Mi a PCI DSS? Kire, mire vonatkozik?
  • - Mi a probléma a bankkártyaszámokkal?
  • - PCI DSS = Biztonság?
  • - A PCI DSS projektek kihívásai
  • - A PCI DSS megfelelés költségei vs. a meg nem felelés ára
  • - PCI DSS tudatosság növelése

Előadó: Balogh Krisztina, Főosztályvezető, IT Elektronikus Csatornák és Kártyarendszerek Fejlesztési Főosztály, OTP Bank Nyrt.

10.40 – 11.00 Kávészünet

11.00 – 12.15

A marketing és a tervezés feladatai a bankkártya termékmenedzsmentben

  • - Stratégia, tervezés
  • - Termékportfólió
  • - A kibocsátás és elfogadás összefüggései
  • - Értékesítés-követés és a számok tanulságai
  • - Kockázatok
  • - Hogyan készítsünk business case-t?

- A bankkártyatermék helye a bankban: retail/corporate; debit/credit

  • - Bevétel/Kiadás/Profitabilitás
  • - Lépések, szempontok, elvárások a tervezésben
  • - A terv prezentálása
  • - A bankkártyatermék-életciklus – régi és új termékek, szolgáltatások
  • - Bevezetés, kampány, kivezetés
  • - Rendszeres felülvizsgálat

Előadó: Bodó Barbara, Osztályvezető, Bankkártya Operációs Igazgatóság/ Kártyamenedzsment Osztály, Erste Bank Hungary Zrt

12.15 – 13.00 Ebédszünet

13.00– 15.00

A bankkártya kibocsátási, elszámolási és tranzakciós folyamatok összefüggései

Real time rendszerek és folyamatok működtetése a gyakorlatban

  • - Az authorizációs rendszer működése (Kibocsájtói folyamatok és elfogadói szerepkör, Real time kapcsolatok, Batch kapcsolatok)
  • - A terminál felügyelet, a csalásfigyelő rendszer és az SMS értesítő technikai rendszere

Back office rendszerek

  • - A Card menedzsment feladatai - Kártya életciklus kezelés és a kibocsájtói tranzakció elszámolás folyamata, technikai háttere
  • - Az elfogadói rendszer működése
  • - Kereskedő hálózat menedzsment: Hogyan építhető fel a legújabb trendeknek megfelelően?
  • - A kereskedői tranzakció elszámolás technikai menete, eszközei, szereplői és a kapcsolódó költségek (POS, ATM, imprinter). Mi a különbség on-line és off-line tranzakció között?
  • - Charge back kezelés és munkafolyamat
  • - Kapcsolat a banki core rendszerekkel

Előadó: Tisza István, osztályvezető, Magyar Kártya Zrt.

15.00 – 15.20 Kávészünet

15.20 – 16.20

Betéti és hitelkártyák értékesítési lehetőségi, és szerepünk a bank ügyfélkapcsolatában

  • - Milyen szerepe van a bankkártyának a bank marketing tevékenységében?
  • - Mik a hitelkártya értékesítés lehetséges módjai?
  • - Milyen lehetőségek vannak még a magyar kártyapiacon új ügyfelek szerzésére?
  • - Hogyan lehet kiaknázni a bankkártyák, valamint további termékek közötti szinergia lehetőségeket marketing és értékesítési szempontból?
  • - Hogyan változott az elmúlt időszakban a kártyák használata, milyen szegmenseket lehet megkülönböztetni?
  • - Hogyan lehet aktivizálni a kártya birtokosokat, és növelni a forgalmat?

Előadó: Bakonyi András, kártya vezető, Lakossági Üzletág, Raiffeisen Bank Zrt.

16.20 – 16.40 Kávészünet

16.40 – 18.00

Új irányok a bankkártya piacon

  • - Termék innovációk: prepaid kártya, kijelzők a bankkártyákon
  • - Technológiai innovációk: érintőkártyák, mobilfizetés, elektronikus pénztárcák
  • - Beváltak-e a piacon? Milyen további lehetőségeket tartogatnak? Milyen irányba halad tovább a piac?

Előadó: Homa Péter, ügyvezető, Bankkártya Kft.

Részletek

Rendezvény kezdete: 2015. szeptember 22. 9:00
Rendezvény vége: 2015. szeptember 23. 17:00
Részvételi díj 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2015.augusztus 7.
We are no longer accepting registration for this event

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 249,000.00
2 236,550.00
3 226,550.00

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.