IIR Magyarország

Azonnali fizetések fóruma    KártyaPiac 2017    Disztingvált vezetés   Átfogó energiapiaci ismeretek   Pharma marketing

.

A vezető asszisztens - Középpontban a vezető asszisztensek nehézségei

Bevezető

Nem is gondolnánk, hogy milyen sokféle skill-re van szükség a vezetői asszisztensi munkakör professzionális betöltéséhez. Jól kell tudni kezelni a munkatársakat, alkalmazkodni kell a vezető munkastílusához és személyiség jegyeihez, jól kell kezelni a konfliktusokat, tudni kell priorizálni, szükség van önérdek-érvényesítésre és stresszkezlésre és még sorolhatnánk az egyéb készségeket, amelyek nélkül nehéz igazán jól megfelelni ebben a munkakörben.

Két napos készségfejlesztő tréningünkön a résztvevők komplex megoldásokat és eszközöket kapnak a kezükbe, hogy minél hatékonyabban végezhessék napi munkájukat:

A két napos tréning azokra a készségekre és területekre fókuszál, amelyek a vezető asszisztensi munka sarokkövei:

  • Asszisztens a vezető és a munkatársak között
  • Meggyőző kommunikáció „kifelé”
  • Konfliktusok vizsgálata
  • A vezetőség tehermentesítése idő- és stresszmenedzsment eszközökkel
  • A meggyőzés művészete
  • Meggyőző delegálás
  • Önérdek-érvényesítés a feladattervezésben
  • Stresszmenedzsment

Végezze hatékonyabban a munkáját és váljon főnöke professzionális támogatójává!

Program

Eredményes kommunikáció és tárgyalástechnika

Asszisztens a vezető és a munkatársak között. Erősítse szerepét tudatos tárgyalási partnerként hatékony kommunikációs eszközökkel

  • Kommunikációs stílusok és azok felismerhetőségei
  • A tiszta és egyértelmű kommunikáció jellemzői
  • Hangolódjon tudatosan beszélgetőpartnerére : Felkészülés a konstruktív konfrontáció tudatos alkalmazására a céltudatos kommunikációban.
  • Érvelés – Sajátítson el eredményes technikákat!
  • Visszacsatolás – az optimális visszajelzésadás alapjai és a visszajelzés lehetőségének feltérképezése!

Meggyőző kommunikáció „kifelé”. Hogyan bánjon magabiztosan és kompetensen az üzleti partnerekkel és az ügyfelekkel?

  • „Win / win” és „win / lose” végeredmények – hogyan lehet olyan helyzeteket létrehozni, amelyek minden érintett fél számára elfogadhatóak?
  • Tárgyalási szituációk – Fejlessze tökéletesre az üzletfelekkel és az ügyfelekkel való egyéni bánásmódját a telefonos kommunikáció során!
  • Panaszkezelés – Tanulja meg a nehezen kezelhető ügyfelekkel való helyes bánásmódot az egyensúly érzékelése és a közös megoldásra törekvés attitűdjének megértése és elsajátítása által!
  • Helyettesítés – Vegye át felelősségteljesen főnöke helyettesítésre nyújtó felhatalmazását!

Konfliktuskezelés. Konfliktusok vizsgálata. Ismerje fel a konfliktusok okait és a lehetséges következményeket

  • Ismerje meg egyéni konfliktuskezelési stratégiáit és bővítse megoldásainak tárházát!
  • Lépjen fel tudatosan és határozottan az ügyvezetés „meghosszabbított karjaként”!
  • A hatalmi pozíció „előszobája” – Használja ki a lehetőségeit informális vezetői szerepekben!
  • Hogyan tarthatja kézben a csapat és az ügyvezetés közötti problémákat és feszültségeket diplomatikus készségeivel?

A vezetőség tehermentesítése hatékony idő- és stresszmenedzsment eszközökkel. Főnök és asszisztens: legyen mindig profi csapat!

Ismerje meg saját és főnökének munkastílusát!

  • Miben rejlenek erősségeik és gyengeségeik?
  • Hogyan tudja aktívan tehermentesíteni vezetőjét?
  • Milyen készségek elsajátítására van szükség, hogy még jobban tudják támogatni őket?

Hogyan készüljön fel az asszisztens a vezetőváltásra?

  • Hogyan ismerje meg az új főnöke személyiségét, elvárásait?
  • Hogyan alkalmazkodjon felettese személyiségéhez és munkastílusához?
  • Miként lehetnek ismét ketten összeszokott "team"?
  • Hogyan fogadtassa el magát mielőbb az asszisztens az új felettesével?

Prioritások kezelése

  • Állítsa fel a prioritásokat és tanulja meg megkülönböztetni a fontosat a nem fontostól!
  • Tipplista - Hogyan tudja tartalékenergiáit ismét mozgósítani?
  • Szünetek - Töltse hatékonyan a szüneteket – ismerjen meg és alkalmazzon stresszoldó technikákat!
  • Becsülje meg a feladatira szükséges időkereteket és iktassa ki az időrabló tevékenységeket!
  • Elvárások – Elemezze saját időmenedzsmentjét és hangolja össze főnöke elvárásait a saját magával szemben felállított elvárásokkal!

Meggyőző delegálás - Alkalmazza tudatosan a meggyőzés művészetét

  • Mit jelent a delegálás és kinek delegálhat egy vezető asszisztens? Milyen típusú feladatokat tudnak mások is átvenni?
  • Felelősségek, illetékességek megállapítása

Önérdek-érvényesítés az idő- és feladattervezésben és annak megvalósításában

  • A nem-et mondás művészete
  • A visszautasítás kezelése

Stresszmenedzsment eszközök

  • Ismerje fel a külső, illetve saját maga által generált stresszfaktorokat és időben védekezzen ellenük!
  • Stratégiák a stressz kezeléséhez – találja meg a megfelelő alternatívákat!
  • Gyakorlatok és módszerek a kikapcsolódáshoz

Részletek

Rendezvény kezdete: 2017. február 21. 9:00
Rendezvény vége: 2017. február 22. 17:00
Részvételi díj 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2017. január 6.
We are no longer accepting registration for this event

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 249,000.00
2 236,550.00
3 226,550.00
IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.