IIR Magyarország

Bankszektor    PSD2    Enkon   IoT   Ipar 4.0

 
 

.

Kényelmetlen vezetői feladatok menedzselése

Bevezető

2 napos vezetéstechnikai tréning 

„Léteznek olyan energikus emberek, akik működtetik a szervezetet, és vannak, akik másokat képesek működtetni, amelynek eredményeképpen fontos dolgok születnek. A vezetés erről szól: másokat eredményesen működtetni.”
 ( HR Portal)

A tréning résztvevői képesek lesznek mindennapi munkájuk során a modern vezetői ismeretek segítségével feladataik hatékonyabb menedzselésére, beosztottjaik eredményesebb irányítására!

A TRÉNING FÓKUSZTÉMÁI:

  • Hogyan használjuk VEZETŐI ERŐNKET konstruktívan?
  • Hogyan érhetünk el eredményeket NEHÉZ HELYZETEKBEN is?
  • Hogyan bírhatjuk rá a csapatunkat inspiráló vezetőként  “EXTRA KILOMÉTER” megtételére?
  • Mit tehetünk, és mit kell tennünk, HA A DOLGOK NEM ÚGY MENNEK, ahogyan azt mi szeretnénk?
  • Összességében- Hogyan oldjunk meg a tipikusan nehéz vezetői helyzeteket a kommunikáció eszközével?

Tréner

A két nap trénere:

Székely Tamás, ügyvezető igazgató, vezető tréner, Tréning Centrum Magyarország Szervezetfejlesztési és Képzési Kft.

A Széchenyi István Egyetemen mérnöki, a Budapesti Műszaki Egyetemen tanári diplomát szerzett. NLP területén mesterdiplomával  rendelkezik. A Tréning Centrum Magyarország egyik alapító tagja. Közel két évtizede foglalkozik oktatással, készségfejlesztő tréningek megtartásával, fejlesztési programok kidolgozásával, vezetési tanácsadással, tagja különböző szervezetfejlesztési projekteknek. Szakterületei: vezetői kompetenciák fejlesztése, személyes tanácsadás - coaching, értékesítés fejlesztés és támogatás, szervezeti és személyek közötti kommunikáció, trénerképzés, időgazdálkodás és feladatmenedzsment, együttműködés hatékonyságának növelése.

1.nap

  • Hogyan használjuk VEZETŐI ERŐNKET konstruktívan?
  • Hogyan érhetünk el eredményeket NEHÉZ HELYZETEKBEN is?
  • Hogyan bírhatjuk rá a csapatunkat inspiráló vezetőként  “EXTRA KILOMÉTER” megtételére?
  • Mit tehetünk, és mit kell tennünk, HA A DOLGOK NEM ÚGY MENNEK, ahogyan azt mi szeretnénk?
  • Összességében- Hogyan OLJUK MEG A TIPIKUSAN NEHÉZ VEZETŐI HELYZETEKET a kommunikáció eszközével?

1. nap 2017. december 13., SZERDA       9.00 – 17.00

Hogyan használjuk VEZETŐI ERŐNKET konstruktívan?

  • Elvárások egyértelmű megfogalmazása, közvetítése
  • Következetesség, hogyan tartsunk ki az álláspontunk mellett nehéz helyzetben is?
  • Mi a vezető számonkérésének alapja és hogyan valósítsuk meg a számonkérést?
  • Mikor számonkérés, mikor felelősségre vonás, mikor visszajelzés a kontroll eredménye?
  • Hogyan gyakoroljuk a szükséges és elégséges vezetői kontrollt?
  • Hogyan mondjunk egyértelmű NEM-et?
  • Hogyan segíthetjük elő a munkatárs felelősségteljes cselekvését?
  • Hogyan érvényesítsük a munkatárs felelősségét?
  • Mi történik, ha a munkatárs nem vállalja a felelősséget, kifogásokat sorakoztat, hárít, magyarázkodik, másokra mutogat?
  • Hogyan éljünk a felhatalmazás eszközével?

Hogyan érhetünk el eredményeket NEHÉZ HELYZETEKBEN is?

  • Mit jelent a vezető számára az “Esernyő” és “Tank” szerepek betöltése nehéz helyzetben, mikor melyiket célszerű alkalmazni, és főleg hogyan?
  • Hogyan kommunikáljuk a nehéz helyzeteket?
  • Hogyan adjunk professzionálisan szóbeli vagy írásbeli figyelmeztetést, hogyan közöljük a legnehezebb vezetői döntést, az elbocsátást?
  • Miként kezeljük a krízis helyzeteket, az erőforrások csökkentését, a leépítést, nem kívánt szervezeti változást?
  • Hogyan közvetítsük a rossz híreket, hogyan kezeljük a híreszteléseket?
  • Hogyan valósítható meg a nem várt változással kapcsolatos ellenállás csökkentése, az új dolgok befogadásának elősegítése, a változással kapcsolatos negatív érzelmek, félelmek, sérelmek kezelése?
  • Hogyan tudja segíteni a vezető munkatársai eredményességét folyamatosan változó körülmények közepette?

2.nap

Az INSPIRÁLÓ VEZETŐ, avagy hogyan bírhatjuk rá a csapatunkat “EXTRA KILOMÉTER” megtételére?

  • Hogyan hat és milyen elemekből tevődik össze a vezető inspiráló ereje?

“Szóból ért az ember”, avagy a CÉL, HELYZET, FEALADAT  hármas egységének kommunikációja hogyan hat a munkatársak motivációs bázisára és elköteleződésére?

  • Hogyan lehet a többletmunkát és a túlórát úgy kommunikálni, hogy a munkatárs elfogadja annak szükségességét?
  • Hogyan delegáljon kényelmetlen vagy rutinfeladatokat a munkatársaknak?
  • Hogyan kell kezelni a lendületét vesztett munkatársakat?
  • Hogyan tudja a vezető kialakítani munkatársaiban a pozitív belső hozzáállást nehéz helyzetben?
  • Milyen technikákkal fokozható a munkatársak proaktivitása, rugalmassága, hétköznapi kerativitása?
  • Hogyan érvényesíthető a “megfelelő ember - megfelelő feladatra” elve feszített tempót igénylő helyzetekben
  • Hogyan vehetők rá a különböző személyiségtípusú munkatársak pozitív befolyásolással az extra teljesítésre?
  • Hogyan kell kezelni az alapvetően is gyengébb teljesítményt nyújtó kollégákat nehéz helyzetben?

Mit tehetünk, és mit kell tennünk, HA A DOLGOK NEM ÚGY MENNEK, ahogyan azt mi szeretnénk?

  • Hogyan kezeljük a nem megfelelőségi helyzeteket?
  • Hogyan adjunk konstruktív visszajelzést, építő kritikát a nem megfelelően teljesítő vagy viselkedő munkatársak részére?
  • Hogyan ismerhetjük fel az okokat: Miért nem csinálja valaki azt, amit kéne neki? – hogyan érhetünk el változást?
  • Hogyan hozzuk szóba a mindennapok során a munkatársak feltűnőségeit – későn érkezés, növekvő hiányzás, megváltozott munkához való hozzáállás, stb.
  • Hogyan bánjunk a munkatársak személyes gyengeségeivel, pl: hiányzó önszervezettség és rend, pontosság, nem megfelelő kommunikációs stílus, segítőkészség hiánya, stb.
  • Hogyan kezeljük, ha a munkatárs hozzáállása a munkához nem helyes, ha lojalitása és elkötelezettsége alacsony szintű?
  • Hogyan kezeljük a destruktív, akadályozó vagy éppen bomlasztó munkatársakat?
  • Hogyan ismerjük fel a munkatársak hatalmi játszmáit és hogyan kezeljük őket?
  • Hogyan azonosíthatjuk a csapatunkon belül fellépő konfliktust?
  • Hogyan vezetjük le a tisztázó beszélgetéseket konfliktushelyzetben?

Kedvezményes Részvételi Díj

Részletek

Rendezvény kezdete: 2017. december 13. 9:00
Rendezvény vége: 2017. december 14. 17:00
Részvételi díj 249.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2017. október 27.

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 249,000.00
2 199,500.00
3 133,000.00

Miért válasszon minket?

  • Rólunk mondták - Készségfejlesztő tréningek

„Sok hasznos dolog hangzott el, és a tapasztalatcsere segíteni fog a jövőben.” (Szabó Éva, OCM vezető, GDF Suez Energia M.O. Zrt.)

„Életszerű, gyakorlatias, használható információkat kaptam.” (Szabó Barnáné, oktatói csoportvezető, Spar Magyarország Kereskedelmi Zrt.)

„Szakmailag hasznos volt, színes, érdekes, jó, profi trénerek, kellemes társaság!” (Sztrikinácz Erika, menedzser asszisztens, Syngenta)

„Rendkívül gyakorlatias, lényegre törő, a munkám során  (de a magánéletben is) nagyon jól tudom majd alkalmazni.” (Markócs Ágnes, HR vezető, Nestlé Hungária Kft. Büki Gyár)

„Egyszerre kaptam egy jól használható eszközt, és vettem részt önismereti tréningen. Sok AHA élményem volt. (Juhász Ágnes, vezető elemző, Keler Zrt.)

„Számomra hiteles, hasznos, alkalmazható, jól vezetett, személyes volt.” (Szügyi György, elnök-vezérigazgató, EUROMENEDZSER Tanácsadó és Képzési Központ Kft.)

’A tréning nagyon gyakorlatias volt életszerű helyzetekkel állt elő és külön örömömre szolgált, hogy angol anyanyelvi előadó tartotta, akinek személyisége is dícséretre méltó.” (Suhajda Sándor, értékesítési és marketing vezető, INNO-COMP Kft.)

„Saját élmény megszerzésének lehetősége profi visszacsatolással.” (Székelyné Szendrei Rózsa, ügyvezető igazgató, Tréning Centrum Magyaország)

„Tudatosan tudom befolyásolni azokat, akik tudatosan akarnak befolyásolni!” (Schmidt Sebestyén, üzemeltetési munkatárs, Commerzbank Zrt.)

IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.