HR Kommunikáció Mesterkurzus
Bevezető
Gyakorlati kommunikációs megoldások a hatékonyabb HR munkához
Mi a HR szerepe abban, hogy egy vállalat minden szintjén jól működjön a kommunikáció? Mi a nehéz a sokszor oly’ könnyű kommunikációban? Miért nem lehet sok esetben érdemben információt cserélni bizonyos kérdésekről?Mit tehet a HR osztály, mit tehet a HR vezető? Milyen hozadéka lehet a Gamification-nek? Miért értékelődött fel az Employer Branding?
Csupa olyan kérdés, amelyekre látszólag könnyű a válasz. Mégis érdemes a HR-esek szemével gorcső alá venni a legfőbb kommunikációs dilemmákat.
Rendezvényünk fő témakörei az alábbi kérdéseket érintik:
- HR menedzserek üzleti szerepének és kommunikációs feladatainak alakulása
- A HR szerepe a hatékony belső kommunikációban
- Appreciative Inquiry – amikor a szervezeti változás a kommunikációra épül
- Employer Branding – csodafegyver, kötelező feladat vagy a nagyok kiváltsága?
- Kommunikációs trükkök a MOL-nál a sikeres és hatékony toborzásért
- Bevezetés a Gamificationbe – Használhatósága a HR-ben
- PwC: a Multipoly story
Ha szeretné a HR kommunikációt és Employer Branding-et érintő kiemelt kérdésekben magasabb szintre fejleszteni tudását, ne hagyja ki mesterkurzusunkat!
Előadók
A rendezvény szakértői között:
- Bereczki Ildikó, Head of Human Resources, Vodafone Shared Services Budapest
- Frisch Anita, szervezetfejlesztő tanácsadó, partner, OD Partner Kft.
- Müller Diána, Képességfejlesztés és Stratégiai HR szakértő, MOL GROUP
- Neuhauser Márk, belső kommunikációs szakértő, AXA Bank Magyarország
- Takács Szabolcs, Head of Resourcing and Employer Engagement, Vodafone Hungary
- Tóth Balázs, HR és kommunikációs igazgató, CG Electric Systems Hungary Zrt.
- Vendler Balázs, ügyvezető, MarkCon Informatikai Kft. (egyeztetés alatt)
Program
A HR szerepe az üzleti sikerekben
A nap levezető moderátora /elnöke: (egyeztetés alatt)
9.00 - 10.00
Felvezető kerekasztal-beszélgetés
HR menedzserek üzleti szerepének és kommunikációs feladatainak alakulása
- A HR szerepe és súlya a vállalatban
- Lehet-e hosszú távú üzleti siker jó HR-es nélkül?
- Mik az akadályozó tényezők a HR-es üzleti szerepének növelésében?
- Kinek a feladata a kommunikáció?
Moderátor:(egyeztetés alatt)
Résztvevők:
- Bereczki Ildikó, Head of Human Resources, Vodafone Shared Services Budapest
- Neuhauser Márk, belső kommunikációs szakértő, AXA Bank Magyarország
A HR szerepe a hatékony belső kommunikációban
10.00 – 10.40
Felülről lefelé történő kommunikáció
- Üzleti célok, felsővezetői elvárások tudatosítása a munkavállalókban
- Sikerek, eredmények kommunikálása az alkalmazottak felé
- A HR kommunikáció szerepe a munkavállalók hosszú távú elköteleződésében
- A munkavállalók jó teljesítményre való ösztönzése
- Benchmarking, piacfelmérés – versenyképes-e a cégünk?
Előadó: Tóth Balázs, HR és kommunikációs igazgató, CG Electric Systems Hungary Zrt.
10.40 – 11.00 Kávészünet
11.00 – 11.40
Lentről felfelé történő kommunikáció – A HR mint a dolgozó szószólója
- A HR pozicionálásának fontossága – jó-e, ha a HR a szócső?
- Hogyan erősíthető a kétirányú kommunikáció?
- Munkavállalói elégedettség felmérése
- Hogyan lehet növelni a HR iránti bizalmat a dolgozókban?
- Vállalati kultúra és kommunikáció
Előadó: Bereczki Ildikó, Head of Human Resources, Vodafone Shared Services Budapest
11.40 – 12.10
Kommunikációs elvárások a HR Business Partnerek felé
- A vezető munkájának támogatása a HR által egyenrangú félként – az együttműködés kihívásai az üzleti területekkel
- Hogyan építse és tartsa fenn a megfelelő kommunikációs csatornákat a hierarchia különböző szintjén lévő munkatársakkal?
- Milyen kommunikációs eszközökkel növelhető a HR BP üzleti elismertsége?
- A HR segítségnyújtása a vezető üzleti céljainak megvalósításában
Előadó: (egyeztetés alatt)
12.10 – 13.30
Appreciative Inquiry – amikor a szervezeti változás a kommunikációra épül
Konkrét projektek kapcsán mutatjuk be az Appreciative Inquiry módszertanát és beszélünk az alábbi kérdésekről:
- Mit jelent a kommunikáció a szervezeti változásokban?
- Hogyan támogatja a pozitív fókusz a változásokat? (Rövid saját élménnyel)
- A HR szerepe a változások kommunikációjában
Előadó: Frisch Anita, szervezetfejlesztő tanácsadó, partner, OD Partner Kft.
13.30 – 14.20 Ebédszünet
Új irányok a HR kommunikációban
14.20 – 15.20
Employer Branding – csodafegyver, kötelező feladat vagy a nagyok kiváltsága?
- Az Employer Branding felértékelődése
- Az Employer Brand márkaépítési modellje - az Employer Value Proposition (EVP)
- Mit csinálnak a legjobbak? Nemzetközi és hazai innovációk – toplisták
- Kampány eszközök, befektetés, megtérülés, mérés
- Employer branding a CEO szemével – hogyan győzzük meg?
Előadó: Takács Szabolcs, Head of Resourcing and Employer Engagement, Vodafone Magyarország Zrt.
15.20 – 15.40 Kávészünet
15.40 – 16.20
Kommunikációs trükkök a MOL-nál a sikeres és hatékony toborzásért
- Hogyan adja el magát a vállalat, a munkáltató a toborzás területén?
- Az Employer brand pozicionálása és kommunikálása a gyakorlatban
- Kampány eszközök, közösségi média, felsőoktatási kapcsolatok
- Sikerkritériumok a tehetségekért folytatott versenyben
Előadó: Müller Diána, Képességfejlesztés és Stratégiai HR szakértő, MOL GROUP
16.20 – 17.20
Bevezetés a Gamificationbe
- Miért szeretünk játszani?
- Mit tanulhatunk Mi, vagy a vállalatunk a játékoktól?
- Milyen célokra használható a gamification?
- Sikeres gamification példák
- Gamification a vállalati HR-ben
PwC: a Multipoly story
- a Multipoly bemutatása, előzmények
- a PwC Multipoly célja
- A stratégiai munkáltatói márkaépítés eszköze
- Játék evolúció – Jövőre fel! A játék fejlődése és jövője.
- A siker kulcsa
- Eredmények, mérhetőség, költségek
Előadó: Vendler Balázs, ügyvezető
Részletek
Rendezvény kezdete: | 2015. november 30. 9:00 |
Rendezvény vége: | 2015. november 30. 17:00 |
Részvételi díj | 149.000 HUF+ÁFA |
Csoportos kedvezmény
Résztvevők száma | Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA) |
---|---|
1 | 149,000.00 |