E-közigazgatás 2023    Flottamenedzsment ősz    Kollégából felettes   Dokumentumkezelés   Regulatory

 

HR Kommunikáció Mesterkurzus

Bevezető

Gyakorlati kommunikációs megoldások a hatékonyabb HR munkához

Mi a HR szerepe abban, hogy egy vállalat minden szintjén jól működjön a kommunikáció? Mi a nehéz a sokszor oly’ könnyű kommunikációban? Miért nem lehet sok esetben érdemben információt cserélni bizonyos kérdésekről?Mit tehet a HR osztály, mit tehet a HR vezető? Milyen hozadéka lehet a Gamification-nek? Miért értékelődött fel az Employer Branding?

Csupa olyan kérdés, amelyekre látszólag könnyű a válasz. Mégis érdemes a HR-esek szemével gorcső alá venni a legfőbb kommunikációs dilemmákat.

Rendezvényünk fő témakörei az alábbi kérdéseket érintik:

  • HR menedzserek üzleti szerepének és kommunikációs feladatainak alakulása
  • A HR szerepe a hatékony belső kommunikációban
  • Appreciative Inquiry – amikor a szervezeti változás a kommunikációra épül
  • Employer Branding – csodafegyver, kötelező feladat vagy a nagyok kiváltsága?
  • Kommunikációs trükkök a MOL-nál a sikeres és hatékony toborzásért
  • Bevezetés a Gamificationbe – Használhatósága a HR-ben
  • PwC: a Multipoly story

Ha szeretné a HR kommunikációt és Employer Branding-et érintő kiemelt kérdésekben magasabb szintre fejleszteni tudását, ne hagyja ki mesterkurzusunkat!

Előadók

A rendezvény szakértői között:

  • Bereczki Ildikó, Head of Human Resources, Vodafone Shared Services Budapest
  • Frisch Anita, szervezetfejlesztő tanácsadó, partner, OD Partner Kft.
  • Müller Diána, Képességfejlesztés és Stratégiai HR szakértő, MOL GROUP
  • Neuhauser Márk, belső kommunikációs szakértő, AXA Bank Magyarország
  • Takács Szabolcs, Head of Resourcing and Employer Engagement, Vodafone Hungary
  • Tóth Balázs, HR és kommunikációs igazgató, CG Electric Systems Hungary Zrt.
  • Vendler Balázs, ügyvezető, MarkCon Informatikai Kft. (egyeztetés alatt)

Program

A HR szerepe az üzleti sikerekben

A nap levezető moderátora /elnöke: (egyeztetés alatt)

9.00 - 10.00

Felvezető kerekasztal-beszélgetés

HR menedzserek üzleti szerepének és kommunikációs feladatainak alakulása

  • A HR szerepe és súlya a vállalatban
  • Lehet-e hosszú távú üzleti siker jó HR-es nélkül?
  • Mik az akadályozó tényezők a HR-es üzleti szerepének növelésében?
  • Kinek a feladata a kommunikáció?

Moderátor:(egyeztetés alatt)

Résztvevők:

  • Bereczki Ildikó, Head of Human Resources, Vodafone Shared Services Budapest
  • Neuhauser Márk, belső kommunikációs szakértő, AXA Bank Magyarország

A HR szerepe a hatékony belső kommunikációban

10.00 – 10.40

Felülről lefelé történő kommunikáció

  • Üzleti célok, felsővezetői elvárások tudatosítása a munkavállalókban
  • Sikerek, eredmények kommunikálása az alkalmazottak felé
  • A HR kommunikáció szerepe a munkavállalók hosszú távú elköteleződésében
  • A munkavállalók jó teljesítményre való ösztönzése
  • Benchmarking, piacfelmérés – versenyképes-e a cégünk?

Előadó: Tóth Balázs, HR és kommunikációs igazgató, CG Electric Systems Hungary Zrt.

10.40 – 11.00 Kávészünet

11.00 – 11.40

Lentről felfelé történő kommunikáció – A HR mint a dolgozó szószólója

  • A HR pozicionálásának fontossága – jó-e, ha a HR a szócső?
  • Hogyan erősíthető a kétirányú kommunikáció?
  • Munkavállalói elégedettség felmérése
  • Hogyan lehet növelni a HR iránti bizalmat a dolgozókban?
  • Vállalati kultúra és kommunikáció

Előadó: Bereczki Ildikó, Head of Human Resources, Vodafone Shared Services Budapest

11.40 – 12.10

Kommunikációs elvárások a HR Business Partnerek felé

  • A vezető munkájának támogatása a HR által egyenrangú félként – az együttműködés kihívásai az üzleti területekkel
  • Hogyan építse és tartsa fenn a megfelelő kommunikációs csatornákat a hierarchia különböző szintjén lévő munkatársakkal?
  • Milyen kommunikációs eszközökkel növelhető a HR BP üzleti elismertsége?
  • A HR segítségnyújtása a vezető üzleti céljainak megvalósításában

Előadó: (egyeztetés alatt)

12.10 – 13.30

Appreciative Inquiry – amikor a szervezeti változás a kommunikációra épül

Konkrét projektek kapcsán mutatjuk be az Appreciative Inquiry módszertanát és beszélünk az alábbi kérdésekről:

  • Mit jelent a kommunikáció a szervezeti változásokban?
  • Hogyan támogatja a pozitív fókusz a változásokat? (Rövid saját élménnyel)
  • A HR szerepe a változások kommunikációjában

Előadó: Frisch Anita, szervezetfejlesztő tanácsadó, partner, OD Partner Kft.

13.30 – 14.20 Ebédszünet

Új irányok a HR kommunikációban

14.20 – 15.20

Employer Branding – csodafegyver, kötelező feladat vagy a nagyok kiváltsága?

  • Az Employer Branding felértékelődése
  • Az Employer Brand márkaépítési modellje - az Employer Value Proposition (EVP)
  • Mit csinálnak a legjobbak? Nemzetközi és hazai innovációk – toplisták
  • Kampány eszközök, befektetés, megtérülés, mérés
  • Employer branding a CEO szemével – hogyan győzzük meg?

Előadó: Takács Szabolcs, Head of Resourcing and Employer Engagement, Vodafone Magyarország Zrt.

15.20 – 15.40 Kávészünet

15.40 – 16.20

Kommunikációs trükkök a MOL-nál a sikeres és hatékony toborzásért

  • Hogyan adja el magát a vállalat, a munkáltató a toborzás területén?
  • Az Employer brand pozicionálása és kommunikálása a gyakorlatban
  • Kampány eszközök, közösségi média, felsőoktatási kapcsolatok
  • Sikerkritériumok a tehetségekért folytatott versenyben

Előadó: Müller Diána, Képességfejlesztés és Stratégiai HR szakértő, MOL GROUP

16.20 – 17.20

Bevezetés a Gamificationbe

  • Miért szeretünk játszani?
  • Mit tanulhatunk Mi, vagy a vállalatunk a játékoktól?
  • Milyen célokra használható a gamification?
  • Sikeres gamification példák
  • Gamification a vállalati HR-ben

PwC: a Multipoly story

  • a Multipoly bemutatása, előzmények
  • a PwC Multipoly célja
  • A stratégiai munkáltatói márkaépítés eszköze
  • Játék evolúció – Jövőre fel! A játék fejlődése és jövője.
  • A siker kulcsa
  • Eredmények, mérhetőség, költségek

Előadó: Vendler Balázs, ügyvezető

 

Részletek

Rendezvény kezdete: 2015. november 30. 9:00
Rendezvény vége: 2015. november 30. 17:00
Részvételi díj 149.000 HUF+ÁFA
We are no longer accepting registration for this event

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 149,000.00

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.