IIR Magyarország

Siker kulcsa a HR munkájábab    Fraud    Kártyapiac   Reziliencia   TEHETSÉGEK VEZETÉSE ÉS MOTIVÁLÁSA

HR & SM - Közösségi média a HR gyakorlatában

Bevezető

A közösségi média számtalan új alkalmazási lehetőséget nyújt a HR minden területén”

Eszközök, tippek és technikák, amelyek segítenek a közösségi média és a HR közös tevékenységének menedzselésében

Fókuszban:

  • A közösségi média ereje a vállalatok működésében, közösségi eszközök felhasználási területei, lehetőségei a HR munkájában
  • Recruitment & Employer branding – Toborzás és a munkáltatói márka építése, támogatása a közösségi média segítségével a dm-nél
  • Belső Social Media - Vállalati weboldal, vállalati (belső) portálok, intranet, belső community oldalak a NOKIA-nál
  • Közösségi hálók kialakítása és menedzselése az innováció és a tudásmegosztás előmozdítására

Szakértőink

Szakértőink:

  • Bosskay István , Customer Experience and Knowledge Manager, Autotask Corporation, London, UK
  • Eke Mariann, HR Manager, dm Kft.
  • Nagykálnai Andrea, Communications Manager , NOKIA
  • Toldi Gábor, partner, Social Talent
  • Vargáné Murányi Dóra, HVG HR Center marketing manager, HVG

Kinek ajánljuk?

A képzést ajánljuk minden

  • humán erőforrás igazgatónak, vezetőnek
  • személyzetfejlesztési szakembernek
  • HR specialistának, HR szakembernek
  • kiválasztási, toborzási vezetőnek, szakembernek
  • PR, kommunikációs vezetőnek, szakembernek

Program

9.00 – 10.30

Transzparencia avagy a közösségi média ereje a vállalatok működésében

Negyedik ipari forradalomról beszélnek a hozzáértők, magunk is megéljük a változásokat ennek ellenére mégsem tudatosul sem az egyénben sem a vállalatokban, hogy ideje újra gondolni néhány alapvetést

  • Miként vonjuk be kollégáinkat a vállalati/munkáltatói kommunikációba
  • A toborzási folyamat mennyire felel meg az új kor elvárásainak
  • Értik-e és ha igen milyen mértékben támogatjuk a felvételért felelős vezetőket az új elvárásoknak történő megfelelésben.

Mindezek a változások olyan transzparenciára kényszerítik a vállalatokat, amely korábban nem volt tapasztalható. Tovább tetőzi a helyzetet a jelenlegi munkaerőpiaci környezet, melyet már éreznek a vállalatok és a HR szakemberek, miszerint a vállalatok elvesztették vevői pozíciójukat. A mai munkaerőpiaci körülmények között egyre több szakmában a vállalatok „eladói” pozícióba kényszerülnek a munkavállalók megszerzésért vívott harcban. Ezt igazolja a közel teljes foglalkoztatottság, az országos szinten tapasztalható bérspirál, továbbá a mostanra általános munkaerőhiány.

A megtartás az új toborzás. A dolgozók elégedettsége fókuszba kerül, a fluktuáció az egyik legfontosabb HR kulcs mutatóvá értékelődött fel. Ezek a tényezők pedig mind hatnak a vállalat munkaerőpiaci megítélésére, amely direkten hat egy vállalat toborzási képességére. A jelenlegi piaci környezetben pedig a hitelesség, a dolgozói ajánlás, transzparens kommunikáció a siker kulcsa, ami ma leginkább a közösségi médiában, azon belül is a Facebookon keresztül terjed.

Az előadás az alábbi témákat érinti:

  • Közösségi média és transzparencia
  • A dolgozói ajánlás ereje a Facebookon és a Linkedin-en
  • Zárt Facebook csoportok ereje 
  • Video tartalmak
  • Munkaerő toborzás / direkt jelölt megkeresés a közösségi médiában

Előadó: Toldi Gábor, partner, Social Talent

10.30 – 11.00 Kávészünet

11.00 – 12.00

Employer branding & Recruitment - Munkáltatói márka építése, támogatása és toborzás a közösségi média segítségével

  • Hogyan tűnhet ki vállalatunk a tömegből?
  • Milyen online eszközökkel támogatható a corporate & employer branding?
  • A közösségi média szerepe a cég image-ének építésében
  • Toborzás a közösségi hálók segítségével
  • Mire figyeljünk oda, és mi az, amit feltétlenül kerüljünk el?
  • Tippek és ötletek
  • Példák jó és rossz gyakorlatokra

Előadó: Eke Mariann, HR Manager, dm Kft.

12.00 - 13.00

Belső Social Media - Közösségi eszközök térnyerése és szerepe a vállalat életében

  • Intranet, közösségi oldalak és belső social media
  • A social media szerepe a belső kommunikációban
  • A social media ereje - Milyen előnyre tehet szert a cég a belső platform segítségével?
  • Hogyan változtatták meg a közösségi oldalak a belső kommunikációt?
  • Hogyan használhatják fel a vállalatok a közösségi médiát a munkavállalói elkötelezettség növelésére?
  • Belső használat: hogyan növeli az együttműködést társosztályok között?
  • Hogyan lehet egy belső oldalt életben tartani?
  • Buktatók, tanulságok

Előadó:Nagykálnai Andrea, Communications Manager, NOKIA

13.00 – 14.00 Ebédszünet

14.00 – 15.00

Közösségi hálók kialakítása és menedzselése az innováció és a tudásmegosztás előmozdítására

  • Mi az a tanuló szervezet, mik az előnyei, és hogyan válhat a mi vállalatunk is azzá?
  • Mi a legjobb módja annak, hogy a közösségi hálókat kiaknázva előmozdítsuk a hatékonyabb tudásmegosztást, a csapatmunka összehangolását és az ötletgyűjtést?
  • Hogyan tudja a közösségi média növelni a munkavállalók bevonódását a szervezeti tudásmegosztás rendszerébe? Hogyan kapcsolható össze a vállalat közösségi felülete belső tudásbázisokkal?
  • Mi a legjobb módja annak, hogy a közösségi tanulást integráljuk a vállalat tanulási, képzési és fejlesztési programjaiba?

Előadó: Bosskay István, Customer Experience and Knowledge Manager, Autotask Corporation, London, UK

15.00 – 15.30 Kávészünet

15.30 – 16.30

Online kommunikáció hatékonyságának mérése Google Analytics használatával

  • Hogyan tervezzük meg a méréseket?
  • Hogyan használjuk ezeket napi szinten?
  • Hogyan állítsunk össze egyedi riportokat, amelyek egyszerűsítik a munkánkat?
  • Az online közösségi kommunikáció hatékonyságának mérése Analyticsben. Mit nevezünk hatékonyságnak, milyen célokat állítsunk fel? Milyen mutatókat érdemes figyelnünk?

Előadó: Vargáné Murányi Dóra, HVG HR Center marketing manager, HVG

16.30 A rendezvény vége

 

Részletek

Rendezvény kezdete: 2018. június 07. 9:00
Rendezvény vége: 2018. június 07. 17:00
Részvételi díj 169.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2018. április 20.

Csoportos kedvezmény

Résztvevők száma Részvételi díj/fő( HUF+ÁFA)
1 169,000.00
2 161,550.00
3 154,100.00

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.