IIR Magyarország

Biztosítás Fórum    Röntgenszemek    Ms project   Ipar 4.0   Marketing restart

 
 

.

E-közigazgatás Konferencia

Bevezető

A konferencia kiemelt témái:

  • Az elektronikus ügyintézés tapasztalatai
  • A törvény alfejezete – e-azonosítás/e-aláírás/e-személyi
  • E-dokumentum tárolás, dokumentumkezelés és elektronizálás
  • Lezárultak az ASP projektek – eredmények, tapasztalatok
  • Közigazgatás– és Közszolgáltatás- Fejlesztési Operatív Program
  • Szabályozott és Központi Elektronikus Ügyintézési Szolgáltatások
  • Új kormányhatározat az egységes fejlesztői környezet kialakításáról
  • E-közmű a gyakorlatban
  • Önkormányzatok mobilalkalmazásai

Előadók

Akiket már biztosan a konferencia előadói között köszönthetünk:

dr. Balogh Enikő , Főosztályvezető, Belügyminisztérium, Informatikai Helyettes Államtitkárság, Elektronikus Ügyintézési Felügyeleti Főosztály

dr. Dávid Róbert, Főosztályvezető, Belügyminisztérium, E-közigazgatási Főosztály

Gyertyánági András , E-közmű projektvezető, Lechner Nonprofit Kft.,

Kovács Tamás , Irodavezető-helyettes, Budafok-Tétény Budapest XXII. kerületi Polgármesteri Hivatal, Közigazgatás-Fejlesztési és Szervezési Iroda

NISZ Csoport

Kinek ajánljuk?

A rendezvény szólni kíván:

A központi és helyi közigazgatási intézmények:

  • informatikai vezetőihez
  • irodavezetőihez
  • szervezeti és stratégiai vezetőihez
  • projektvezetőihez
  • főtanácsosaihoz és tanácsosaihoz
  • polgármestereihez és alpolgármestereihez
  • jegyzőihez és aljegyzőihez
  • hivatalvezetőihez
  • osztályvezetőihez
  • jogi vezetőihez
  • valamint mindazon funkcionális vezetőkhöz, akik részt vesznek a közigazgatási folyamatokban

Rendezvényünkre örömmel várjuk azon informatikai és szoftverfejlesztési szolgáltató vállalatok szakértőit is, akik a közszféra számára állítanak elő termékeket és szolgáltatásokat.

Program

08:30-tól Regisztráció

08:50 Az IIR Magyarország és a nap elnökének köszöntője

9:00 – 09:40 Az elektronikus ügyintézés tapasztalatai

  • Előzmények, felkészülés
  • E-ügyintézés főbb elemei
  • Bevezetett alkalmazások
  • Gyakorlati tapasztalatok

Előadó: dr. Dávid Róbert, Főosztályvezető, Belügyminisztérium, E-közigazgatási Főosztály

9:40 – 10:20 A törvény alfejezete – e-azonosítás/e-aláírás/e-személyi

  • Hogy áll ez a fejezet a törvényen belül?
  • Hiteles elektronikus dokumentumok – kihívások, akadályok
  • Mit jelent a közigazgatási gyakorlatban az EIDAS rendelet?
  • Az e-személyi útja – hogyan változott, hogyan fejlődött?
  • Mely applikációk, eredmények mutathatók fel?

10:20 – 11:00 E-dokumentum tárolás, dokumentumkezelés és elektronizálás

  • Mennyire sikeres és hatékony a konvertálás papíralapúból elektronikus formátumba?
  • Milyen megoldások léteznek?
  • Hogyan zajlik az elektronizálás folyamata?
  • Milyen módon könnyíthető meg a hivatalok munkája?
  • Hogyan biztosítható a teljes adatvédelem az elektronizálás során?
  • Milyen várható fejlesztéseket rejt a jövő?

11:00 – 11:30 Kávészünet

11:30 – 12:10 Lezárultak az ASP projektek – eredmények, tapasztalatok

  • Mely fejlesztések zárultak le határidőre és melyek vannak még folyamatban?
  • A lezárt projektek eredményei, tapasztalatai
  • Megvalósult-e az önkormányzati csatlakozások központi támogatása?
  • Mely elektronikus közigazgatási szolgáltatások érték el a kívánt eredményt?
  • A különböző szakrendszerek bővítése és fejlesztése – hol tartanak most?
  • Jelent-e tényleges költségcsökkentést a csatlakozás az önkormányzatok számára?
  • Mely elemeit szükséges módosítani a futó projekteknek?

12:10 – 12:50 Közigazgatás– és Közszolgáltatás- Fejlesztési Operatív Program

  • Hol tartanak jelenleg a projektek?
  • Melyek valósultak meg és melyekre kell várni még?
  • Megvalósult-e az adminisztratív terhek csökkentése a KÖFOP projektnek köszönhetően?
  • Mennyiben segített a KÖFOP az ASP keretein belül megvalósuló önkormányzati csatlakozásban?
  • Az IT biztonság terén elért eredmények, sikerek
  • Mely rendszerek váltak be eddig a gyakorlatban? (IKIR, HTMR)

12:50 – 13:50 Ebédszünet

13:50 – 14:30 Szabályozott és Központi Elektronikus Ügyintézési Szolgáltatások

  • Az E-ügyintézési tv. alapelvei
  • A SZEÜSZ/KEÜSZ-ről általánosságban
  • A kötelezően igénybe veendő KEÜSZ-ök rövid bemutatása
  • Az opcionálisan igénybe vehető SZEÜSZ/KEÜSZ-ök rövid bemutatása
  • Az EÜF (Elektronikus Ügyintézési Felület) feladatai, szankcionálási rendszere és koordináló szerepe

Előadó: dr. Balogh Enikő , Főosztályvezető, Belügyminisztérium, Informatikai Helyettes Államtitkárság, Elektronikus Ügyintézési Felügyeleti Főosztály

14:30 – 15:10 Új kormányhatározat az egységes fejlesztői környezet kialakításáról

  • Hogyan hozható létre egy teljesen egységes fejlesztői környezet?
  • Milyen IT háttér szükséges a megvalósításhoz?
  • Ez az egységes rendszer kötelezően alkalmazandó az állam számára fejlesztő cégeknek – vannak kivételek?
  • Az építőköveket elraktározni képes rendszernek köszönhetően nem szükséges a későbbiek során a 0-ról indítani a fejlesztéseket – ezen felül pedig az eredményeket és tapasztalatokat is tudnák tárolni, és ez által felhasználni a fejlesztők – milyen további előnyei vannak az egységesítésnek?
  • Milyen akadályokat, nehézségeket állít a fejlesztők elé a rendszer kialakítása?
  • Össze lehet-e fogni a szakrendszereket is ily módon?
  • Milyen szoftverfejlesztési megoldásokat lehet/kell alkalmazni ennek a folyamatnak a során?

15:10 – 15:30 Kávészünet

15:30 – 16:10 E-közmű a gyakorlatban

  • Az e-közmű elindulása
  • Kezdeti nehézségek
  • Sikerrel vett akadályok
  • Jövőkép

Előadó: Gyertyánági András , E-közmű projektvezető, Lechner Nonprofit Kft.,

16:10 – 16:50 Mobilalkalmazások lehetőségei a helyi közigazgatásban

  • Miért pont mobil – kell-e nekünk mobilapp?
  • A mindennapi munka megkönnyíthető-e applikációk segítségével?
  • Milyen alkalmazások fejleszthetők az önkormányzatok számára? És milyet érdemes? – nemzetközi és hazai példák
  • A fejlesztések lehetőségei, kihívásai – rendelkezésre áll-e a megfelelő környezet az alkalmazásfejlesztéshez?
  • A technológiai háttér szerepe a kialakításban
  • Fejlesztésekkel járó folyamatmenedzsment és közigazgatási controlling feladatok

Előadó: Kovács Tamás , Irodavezető-helyettes, Budafok-Tétény Budapest XXII. kerületi Polgármesteri Hivatal, Közigazgatás-Fejlesztési és Szervezési Iroda

Részletek

Rendezvény kezdete: 2018. március 06. 9:00
Rendezvény vége: 2018. március 06. 17:00
Rendezvény ára 169.000 HUF+ÁFA
Kedvezményes ár 149.000 HUF+ÁFA
Early bird határidő 2018. január 19.
Speciális ár Közigazgatási intézmények számára Kedvezményes részvételi díj 2018. január 19-ig:

79.000 Ft+áfa /fő

Kedvezményes részvételi díj 2018. január 20-tól:

99.000 Ft+áfa /fő

Szolgáltató vállalatok számára:

Kedvezményes részvételi díj 2018. január 19-ig:

149.000 Ft+áfa /fő

Kedvezményes részvételi díj 2018. január 20-tól:

169.000 Ft+áfa /fő

IIR Magyarország Kft. Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00206-2012
Intézményakkreditációs lajstromszám: AL-2748

 

Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.